Tracking van verstuurde en gemailde documenten
Hoe vaak komt het niet voor dat u denkt: heb ik dat nu wel of niet gemailed/geprint…
th!nx 2.5 houdt in de communicatiemodule bij wanneer u een document geprint of gemailed hebt en wanneer. Communicatiemodule is eigenlijk een verkeerd woord, want gans het nieuwe communicatie luik werd naadloos geïntegreerd in de verschillende modules van th!nx en zo kunt u bijna overal te weten komen of een bepaalde klant of leverancier al een document ontvangen heeft.
Volgende gegevens zijn beschikbaar:
- Hoe werd het document aangeleverd: via print, via e-mail
- Welk document was het: offerte, order, factuur, prijsaanvraag of bestelbon
- Aan welk project is het document gekoppeld
- Wie was de bestemmeling van het document: het bedrijf, een bepaalde contactpersoon
- Wie heeft het document verstuurd en wie kreeg een kopie van het document
- Wanneer werd het document verstuurd
- Wat is de huidige status van het document: afgeprint, in de wachtrij voor mailen, verstuurd of bekeken
U vindt dit overzicht overigens op heel wat plaatsen terug, telkens in de context waar u zich momenteel bevindt:
- Bij de klant of leverancier
- Bij de specifieke contactpersoon of bestemmeling
- Bij het project zelf
- Bij de individuele offerte, order, factuur, prijsaanvraag of bestelbon
- In mijn dashboard om de documenten die u maakte op te volgen